Friss játékötletek
Kiadót keres a társasjáték ötletéhez?
Ha megírná nekünk az ötletét, akkor a megfelelő helyen van.
Megismerkedett a kiadói tevékenységünkkel? Úgy gondolja, hogy az Ön ötlete beleilleszthető a Piatnik programjába? Akkor ne habozzon kapcsolatba lépni velünk: info@piatnik.com
Kérjük, NE KÜLDJE EL nekünk a játék prototípusát! Ezzel Ön időt, fáradtságot és pénzt takarít meg magának és nekünk is.
Kérjük, küldjön egy e-mailt – angol vagy német nyelven – az alábbi információkkal, hogy képet kaphassunk az ötleteiről:
- A játék címe (munkacíme), témája, játékosok száma, életkora, a játékidő hossza, a játék típusa (felnőtt-, családi-, gyermek-, parti-játék), rövid játékleírás (angol vagy német), egyéb különlegességek, amit említésre méltónak tart. Például: Miben tér el a játékmechanizmusa a hasonló játékoktól, amelyek már a piacon vannak? Miért a Piatnik a megfelelő kiadó a játékához?
- Ha lehetséges, akkor küldje el nekünk a játék szabályát (angolul vagy németül), valamint néhány fényképet a játék prototípusáról. Biztos lehet benne, hogy bizalmasan kezeljük az ötleteit.
- Amennyiben megtetszik nekünk a játékötlete, kérni fogunk egy komplett, teljesen játszható prototípust, hogy részletesebben le tudjuk tesztelni a játékot. Ez pár héttől akár néhány hónapig is eltarthat. Ha úgy döntünk, hogy a játékötletét bevonnánk a programunkba, akkor ajánlani fogunk Önnek egy licencszerződést. Amennyiben a játéka bármilyen ok miatt nem fér bele az elképzeléseinkbe, akkor természetesen visszaadjuk az összes rendelkezésünkre bocsátott dokumentumot.
Ellenőrző lista
Egy játék fejlesztése nem könnyű, és nehéz olyan kiadót találni, amely megjelentetné a játékötletét. A következő ellenőrző lista segítségére lehet ennek felmérésében:
- A játék ötletem innovatív, és kiemelkedik a piacon jelen lévő játékokból.
- A játék menete interaktív, szórakoztató és az újrajátszása mindig magas játékélményt nyújt.
- Teljes mértékben megformázott játékszabályt írtam, melynek tisztán felépített szerkezete van, és egy szép kerettörténetbe van foglalva.
- Gondoltam arra, hogy a játékom a szokásos alkatrészeket tartalmazza, mint például játékszabály, kártyák, játékbábuk és kockák.
- Teljes, játszható prototípust készítettem, ahol nagyobb mértékben összpontosítottam a funkcionalitásra és kevésbé a prototípus design elemeire.
- A játékötletemet széles körben, különböző csoportokkal teszteltettem azért, hogy választ találjak a felmerülő kérdésekre és megoldást találjak az esetleges kétértelműségekre.
- Kutatást végeztem, hogy melyik kiadó programjába illeszkedik a játék ötletem leginkább.